höstshoppa

    Datum: 2013-09-07 Klockan: 22:08:40
 
hejsan! Idag har jag varit i stan med mollie och lina och kommit hem med dessa fina saker som ni ser på bilderna! Kjol och linne från hm, grå tröja från gina tricot och snobbentröja från beyond retro. supernöjd!
 
förlåt för min dåliga bloggning och för att jag bara lägger upp mobilbilder när jag har en bra systemkamera och fina bilder, men jag bloggar lixom mest för mig själv känns det som så då spelar det ingen större roll känner jag, men jag ska lägga upp fler bilder från min systemkamera! det är ju ändå ett stort intresse :)
 

Kommentarer
ida|foto

tack så himla mycket :)

2013-09-07 @ 22:17:21
URL: http://iidas.webblogg.se

Caroline Blomberg

sv: ja tumblr är riktigt bra!!

2013-09-09 @ 17:44:50
URL: http://carolineblombergs.se

Maja sandgren

härliga plagg :D

2013-09-09 @ 18:31:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-post (privat):

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback

[TEXT OM DIG SJÄLV HÄR]

Tillbaka till startsidan?